Personenalarmering
Voor ouderen in de thuissituatie.
Dit project had als doel de introductie van een nieuwe dienst voor een grote aanbieder van hulpmiddelen in de gezondheidszorg voor te bereiden en uit te rollen. Samen met The Acceleration Group heeft White Spot Consultancy de complete “go-to-market” strategie opgezet en uitgerold.
Het project dekte alle relevante onderwerpen af:
- Doelgroep bepaling, concept aanbod, planning;
- Propositie opbouw, prijsstelling (concurrentieanalyse, prijselasticiteit, premium), business case (prijs/volume mix, groeiplan, mijlpalen, voorraden, investering);
- Distributie (partners, servicelevel, AVG), channel economics (online/offline, direct/indirect), bedienmodel en vergoedingen;
- Customer journey en loyaliteit (klantenbinding en groei, creëren van ambassadeurs, klantenbasis registreren en verrijken);
- Campagne (online/offline, print, communicatie boodschap, budget, vrije publiciteit), fasering van de campagne, conversie doelstellingen;
- Marktintroductie en overdracht aan opdrachtgever.